dinsdag 1 januari 2008

Testen linkjes

Deze blogspot is nog nieuw voor me dus ik moet even het een en ander uittesten. Hoe wijzig ik mijn berichten, hoe werken de linkjes, etc. Volgens mij kan ik hier een titel meegeven aan een link. Altijd leuk meegenomen natuurlijk :)

Mijn nieuwste website is een paar weken geleden gelanceerd dus dit lijkt me een mooie gelegenheid om te testen hoe linkjes werken en om jullie op de hoogte te brengen van mijn laatste project.

De homepage = Phone country code prefix number

De area codes voor Nederland = Netherlands phone area codes number

en de area codes voor de USA = Phone area codes number united states

Volgens mij zijn de linkjes nu getiteld.
Deze nieuwe gids bevat de prefix nummers van alle landen in de wereld en de netnummers van de grootste landen. Ik hoop dat ik er veel traffic op krijg. Het begin is in ieder geval niet slecht. Nu - na ongeveer 4 weken - komen er dagelijks circa 100 bezoekers. Ik hoop dat ie naar de 1000+ per dag gaat, volgens mij moet dat wel haalbaar zijn.

Groetjes!

2 opmerkingen:

Wendy zei

Als ik een reactie achterlaat dan kom ik op een pagina met pr 9. Hoe kan dat nou? Ik vraag me af of een link in een reactie dan ook echt die pr door krijgt. Het lijkt er namelijk wel op want ook als ik zo'n bericht 'gewoon' lees dan heeft het een 9 als waardering.
Ik probeer het hier eens met het drukkerij portaal, die heeft hier namelijk nog geen linkje dus als die straks opduikt dan weet ik of het werkt. Tada :)

Drukkerij drukwerk

Wendy zei

Haha, er komt automatisch een rel=nofollow in de link te staan dus hij geeft geen ranking door... :( :(